Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
:: صفحه اصلی ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با شهرستان خدابنده::
آشنایی با بیمارستان::
حوزه ریاست::
حوزه مدیریت::
حوزه مدیریت پرستاری::
اخبار::
دفتر بهبود کیفیت و اعتبار بخشی::
بخشهای بیمارستان::
واحد های پاراکلینیکی::
درمانگاه تخصصی::
واحد فناوری اطلاعات (IT)::
راهنمای بیماران::
آموزشی::
ارتقاء سلامت::
راهنمای همکاران::
شناسنامه خدمات ::
بخش نامه ها و دستورالعمل ها::
فرم گزارش دهی خطا::
واحد رسیدگی به شکایات::
مزایده و مناقصه::
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت::
آرشیو اخبار::
گالری::
میز خدمت::
بیانیه حریم خصوصی مرکز::
بیانیه سطح توافق خدمات::
دستورالعمل به روز رسانی سایت::
پشتیبانی از افراد کم توان::
::
فرم گزارش خطا

..
ویژه مراجعین












..
تماس با ما

آدرس:
زنجان، خدابنده، خیابان شفا
بیمارستان امیرالمومنین (ع)

تلفن:
02434224301
02434224309

نمابر:
02434224309

سامانه پیامکی:
10004224300000


 

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از مطالب وب سایت به چه میزان است ؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از خدمات ارائه شده در بیمارستان به چه میزان است؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
نظرسنجی
میزان رضایت شما از واحد فناوری و اطلاعات (IT) در سال جاری چگونه هست؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: مسئول واحد دبیرخانه ::
 | تاریخ ارسال: 1397/3/27 | 
مسئول واحد دبیرخانه


❁ ❁ ❁ ❁ ❁


نام و نام خانوادگی : خانم مریم گنج خانلو                                                                                                تحصیلات : لیسانس حقوق


❁ ❁ ❁ ❁ ❁

AWT IMAGE

آشنایی با شرح وظایف  مسئول واحد دبیرخانه
-
حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد و مدارک و پرونده های محرمانه مطابق مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوط بر اساس روش تعیین شده
- پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور
- تحویل پرونده های مختومه به بایگانی راکد با اجازه مقام مافوق

- صورت برداری- طبقه بندی- کد گذاری و بایگانی پرونده ها طبق دستور العمل های مربوط و احتیاجات سازمان متبوع
- تشکیل پرونده جدید جهت پرسنل جدید الورود
-پیگیری امور مربوط به بایگانی مرخصی های، استعلاجی ها و گواهی آموزشی کارکنان و همچنین همکاری در امر تهیه وضعیت
-مرخصی سالیانه پرسنلی
-اعلام وصول پرونده های پرسنلی که از سایر واحدها به مرکز ارسال میگردد
-بایگانی ارزشیابی سالیانه کارکنان در پرونده های مربوط
-تهیه گزارشات مورد لزوم جهت ارائه به مقام ما فوق
-برگ شماری و لاک و مهر نمودن پرونده هایی که به سایر واحدهای تابعه دانشگاه ارسال میگردد و پیگیری وصول پرونده
-پاسخگویی به مکالمات تلفنی و مراجعین به صورت حضوری در مورد رفع مشکلات اداری کارکنان
-انجام سایر امور محوله طبق نظر مافوق
-دریافت و ثبت نامه های صادره و واده جهت حفظ و نگهداری آنها در بایگانی از طریق اتوماسیون
-کدگذاری نامه های وارده و صادره جهت  بایگانی در فایل های مربوطه
-تفکیک و جداسازی نامه ها و پیوست ها و سوابق آنها
-ثبت، ضبط و نگهداری اسناد و مدارک و مستندات مربوط به نامه ها
-تحویل پرونده ها به واحدهای ذیربط و اخذ رسید از آنها
-توجه به جاریزی و چیدمان پرونده ها و فایل و قفسه های مربوطه
-مطالعه و بررسی مدارک و مستندات و سوبق نامه ها و دقت در بایگانی آنها
-پیوست نمودن سوابق و مدارک مربوط به پرونده ها و درج آنها در روی پرونده ها
-انتخاب روشهای بایگانی نامه ها براساس موضوع، شماره یا تاریخ
.
-تلاش در جهت حفظ و نگهداری بهینه و ایمنی اسناد و مدارک پرونده ها
-اقدام به امحاء نامه ها و پرونده های راکد براساس اصول و استاندارهای تعیین شده
-شرکت در دوره های آموزشی مرتبط با شغل و پیاده نمودن نتایج آن در انجام وظایف مربوطه
-انجام سایر امور مرتبط با شغل بر حسب دستور مقام مافوق
-تلاش در جهت  مکانیزه نمودن ثبت و ضبط نامه ها و بایگانی اسناد و مدارک مربوطه
.
-استفاده از آخرین متد و روشهای علمی و فنی جهت حفظ و نگهداری از اسناد و مدارک بایگانی آنها از طریق اتوماسیون


 
دفعات مشاهده: 392 بار   |   دفعات چاپ: 69 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش مسئول واحد دبیرخانه اینجا را کلیک کنید.
بیمارستان امیرالمومنین(ع) خدابنده Amiralmomenin Hospital of Khodabende