یَا مُنْزِلَ الشِّفَاءِ وَ مُذْهِبَ الدَّاءِ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْزِلْ عَلَی وَجَعِیَ الشِّفَاء

(ای فرستنده و عطاکننده شفا و‌ ای کسی که به لطف خویش درد‌ها را از جان‌ها و جسم‌ها می‌بری، بر محمد و آل محمد رحمت فرست و بر درد‌های من شفا عنایت فرما). (مصباح کفعمی؛ ص ۱۵۲)

ضمن آرزوی شفای عاجل همه بیماران توجه مراجعین گرامی را به موارد زیر جلب نموده و از همه شما امید همکاری داریم.

۱.بیمارستان امیر المومنین (ع) خدابنده دارای بخشهای :داخلی،اطفال،اورژانس،نوزادان،اتاق عمل،جراحی ۱،جراحی ۲،
زنان،رادیولوژی،آزمایشگاه،داروخانه ،icu،icu کرونا،دیالیز،غذا خوری،و مرکز ct scan می باشد.


۲.درمانگاه تخصصی بیمارستان در خیابان امام خمینی(ره) ، خیابان پرستار ، روبروی بیمارستان می باشد.

۳.برنامه پزشکان بصورت ماهانه درسایت بیمارستان وجود دارد.

۴.سایت بیمارستان به آدرس https://amiralmomenin.zums.ac.ir/ می باشد .که آموزشهای لازم جهت بیماران به همراه برنامه پزشکان در آن  آورده می شود.

۵.بیماران وهمراهان گرامی لطفا":درزمان بستری فرم پذیرش بیمارتان را مطابق با شناسنامه وکارت ملی کامل نمائید.(درصورتی که نام بیمار دارای پسوند یا پیشوند می باشد مرقوم فرمائید.)

۶.بیمارستان امیرالمومنین (ع) با بیمه های تامین اجتماعی، سلامت، نیروهای مسلح، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ایران، آتیه ساز حافظ و سینا ، دی ، دانا قراراد دارد.

۷.جهت بیمارانی که نیاز به عمل جراحی دارند وبه سن قانونی نرسیده اند حضور پدر یا قیم قانونی بیمار جهت فرم رضایت نامه الزامی می باشد.

۸.در صورتی که بیمار تحت پوشش بیمه می باشد دفتر چه بیمه خود را همراه داشته باشد. در صورت داشتن سوال در مورد بیمه ها و هزینه های بیمارستان با مسئول پذیرش و ترخیص صحبت فرمایید.

۹.مسئولیت نگهداری وسائل قیمتی درمدت بستری بر عهده خود بیمار وهمراهش می باشد.لطفا"در زمان پذیرش  وسائل قیمتی وپول نقد خود را تحویل همراه نمائید.

۱۰.داشتن همراه برای بیمار دراتاق های ایزوله با دستور پزشک معالج امکان پذیر می باشد.

۱۱.جهت حفظ شئونات اسلامی ؛رعایت طرح انطباق برای بیمار الزامی می باشد.(عدم حضور همراه مرد در اتاق خانم ها ویا تا حد امکان  همراه خانم در اتاق آقایان )

۱۲.عابر بانک صادرات و بانک رفاه درسالن اصلی بیمارستان دو دستگاه میباشد یکی روبروی اتاق تریاژ و دیگری ورودی بخش های بستری بیمارستان می باشد.

۱۳.داروخانه بیمارستان طرف راست درب اورژانس قراردارد.

۱۴.بوفه جهت تهیه لوازم مراجعین وبیماران وپرسنل در ورودی بخش های بستری طرف راست قرار دارد.

۱۵.نماز خانه بیمارستان  درطبقه همکف می باشد و نماز جماعت هر روز ظهر برگزار می شود.همراهان  محترم می توانند جهت انجام فرائض دینی از نمازخانه استفاده کنند.در ضمن در بخش ها هم جانماز؛زیر انداز،مهر،قران،قبله نماو...وجود دارد که می توانیداستفاده نمائید.

۱۶.جهت تهیه تاکسی تلفنی به مخابرات بیمارستان مراجعه نمائید تا راهنمایی های لازم صورت گیرد.

۱۷.ساعات ملاقات بیماران همه روزه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰ می باشد لطفا" به غیر از ساعات ملاقات مراجعه نفرمائید جهت سلا متی کودکانتان  (کودکان زیر ۸سال )،از همراه داشتن کودکان در بخش ها خودداری فرمایید.

۱۸.برای برقراری ارتباط با ایستگاه پرستاری زنگ اخبار در قسمت بالای تخت شما قرار دارد که در صورت نیاز می توانید با فشار دادن شاسی گلابی شکل که در کنار تخت شما قرار دارد نسبت به تماس با استیشن پرستاری اقدام نمائید.

۱۹.ساعات سرو صبحانه جهت بیماران (۶:۳۰الی۷:۳۰)وناهار(۱۱:۳۰الی۱۲:۳۰)وشام(۱۸:۳۰الی۱۹:۳۰)می باشد.

۲۰.شماره تلفن داخلی۲۵۰ (دفتر پرستاری)پاسخگوی مشکلات شما در زمان بستری  می باشد.

۲۱.خواهشمند است از پرداخت هر گونه وجهی به هر یک از پرسنل بیمارستان بعنوان مژدگانی،حق خدمت به بیمار؛حق تزریقات، گرفتن نوار قلب،انتقال بیمار،حق عمل جراحی و......جدا"خوداری فرمائید.ودر صورت درخواست وجه ازطرف آنا ن مراتب را به مدیریت ودرشیفت عصر وشب به سوپروایزری اطلاع دهید.

۲۲.ازباز کردن دستبند شناسایی خود تا زمان ترخیص به هردلیلی خودداری نمائید. و لباس مخصوص بیمارستان را جهت جلوگیری از انتقال عفونت در طول بستری به تن داشته باشید.

۲۳.به منظور حفظ حقوق وسلامتی دیگران مقررات  ممنوعیت کشیدن سیگار در بیمارستان را رعایت فرمائید.

۲۴.آموزش های لازم هنگام ترخیص بصورت کتبی(بروشور وپمفلت) وشفاهی توسط  پزشک وپرسنل بخش به شما ارائه خواهد شد.

۲۵.خواهشمند است برگه رضایت سنجی (بیمار و همراه) را که توسط مسئول رضایت سنجی به شما داده می شود را تکمیل نموده وهنگام ترخیص به مسئول بخش یا دفتر پرستاری تحویل دهید.

۲۶.از شما تقاضا می شود با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود ما را در رسیدن به هدف اصلی که همانا ارائه  خدمات با کیفیت به بیماران محترم می باشد،همراهی فرمائید.

۲۷.از شما خواهشمندیم چنانچه ازنحوه برخورد پرسنل،کیفیت ارائه خدمات،تسهیلات بیمارستان و.......شکایت دارید مراتب را به دفتر پرستاری با شماره داخلی(۲۵۰) ومسئول رسیدگی به شکایات با شماره داخلی (۲۴۰) و مدیر دفتر پرستاری با شماره داخلی(۲۰۶) و خط ایرانسل رسیدگی به شکایات بیمارستان(۰۹۳۹۶۱۴۸۹۵۱) اطلاع دهید.(یا به فرم شکایات در سایت رفته و فرم شکایات  را تکمیل فرمایید.)

۲۸.جهت دریافت کپی مدارک پزشکی خود می توانید به واحد مدارک پزشکی مراجعه کرده وفرم مخصوص را دریافت کنیدوبعداز پرکردن فرم آن را به رئیس بیمارستان تحویل دهید تا بعد از تائید ایشان پرسنل واحد مدارک پزشکی ،مدارک شما جهت کپی به شما تحویل دهند.

۲۹.شماره تلفن (۰۹۱۹۲۷۹۶۷۴۱) و(۳۴۲۲۱۱۱۱) جهت پاسخ گویی به مسائل شرعی شما عزیزان می باشد.شخص پاسخگو حاج آقا تقی پور (امام جماعت بیمارستان) می باشد.

۳۰.همراهان وملاقات کنندگان از آوردن گل طبیعی،غذاهای فاسد شدنی،زیر انداز،وسایل ومواد اضافی خود داری نمایند.

۳۱. لطفا بعد از بستری مدارک لازم جهت تکمیل پرونده خود را از منشی بخش سوال فرمایید.(منشی بخش هر روز شیفت صبح در بخش حضور دارد)

۳۲. واحد تکثیر بیمارستان در طبقه همکف ورودی بخش های بستری می باشد.

۳۳. درروز اول بستری به آموزش های پرستار درمورد مکان حمام، سرویس بهداشتی، داروخانه، درب های خروج اضطراری، رژیم غذایی، فعالیت، زمان ویزیت توسط پزشک و... توجه فرمایید.

۳۴. ویزیت روزانه پزشکان در بیمارستان هر روز صبح انجام می شود،( لطفا در زمان ویزیت گوشی تلفن همراه خود را در حالت بی صدا قرار دهید) و همراهان بیماران می توانند سوالات خود را بعد از ویزیت از پزشک بپرسند.

۳۵.آموزش رایگان مادران باردار و افراد دیابتی دردرمانگاه بیمارستان انجام می شود.

۳۶.کارت همراه درزمان پذیرش به همراه بیمار تحویل داده می شود .داشتن کارت همراه درطول بستری بیماربرای همراه اجباری می باشد ودرزمان ترخیص باید تحویل واحد ترخیص دهد.

۳۷.بیماران وهمراهان گرامی می توانند پرسنل بیمارستان را از طریق کارت نصب شده روی سینه پرسنل شناسایی کنند.

۳۸.جهت همه بیماران در اتاق کمد،یخچال وتلوزیون قرار دارد.

۳۹.واحد اطلاعات بیمارستان درقسمت ترخیص قرار دارد.